amlaksanaati

ساخت وبلاگ

مراکز داده
مراکز داده ویژگی‌های بسیار پیچیده‌ای هستند که معمولاً در مکان‌های متمرکز هستند که معمولاً مجهز به سیستم‌های رایانه‌ای و تجهیزات شبکه‌ای هستند که به منظور ذخیره، پردازش، توزیع یا اجازه دسترسی به مقادیر زیادی داده متمرکز شده‌اند.

مراکز داده خدمات مهمی مانند ذخیره سازی داده ها، پشتیبان گیری و بازیابی، مدیریت داده ها و شبکه را ارائه می دهند. این مراکز کارهایی مانند اجرای وب‌سایت‌ها، ایمیل، و خدمات پیام‌رسانی فوری (IM)، ارائه فضای ذخیره‌سازی ابری و برنامه‌های کاربردی، و فعال کردن مبادلات تجارت الکترونیک در میان بسیاری دیگر از مواردی که نیاز به پردازش کامپیوتری دارند، انجام می‌دهند.

در دنیای امروزی که فناوری محور است، تقریباً هر کسب و کاری در حال فعالیت یا به مرکز داده خود نیاز دارد یا نیاز به دسترسی به مرکز داده دیگری دارد.

مراکز داده باید در مجاورت خطوط اصلی ارتباطی با دسترسی به منبع تغذیه بسیار بزرگ و اضافی که قادر به تامین انرژی این سرورها و تجهیزات مخابراتی باشد، قرار گیرند.

آنها همچنین به کفپوش قوی برای تحمل وزن سیستم های کامپیوتری و الکتریکی، همراه با سیستم های تخصصی HVAC، ژنراتورهای پشتیبان و سایر تجهیزات تخصصی نیاز دارند.

به دلیل تجهیزات بسیار پیشرفته و تخصصی که این مراکز استفاده می‌کنند، سیستم‌های برق و برقی که این ساختمان‌ها را اداره می‌کنند بسیار پیچیده و گران هستند که ساخت جدید این سایت‌ها را بسیار پرهزینه می‌کند.

در صورت توسعه یکی از این امکانات، همیشه کار با متخصصانی که در این زمینه تخصص دارند، ایده خوبی است.

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 75 تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1401 ساعت: 14:36

مونتاژ نور
صنعت مونتاژ سبک دارای مقدار مناسبی از کراس اوور با فضای انعطاف‌پذیر است، اما برخلاف تولیدات سنگین، فضای مونتاژ سبک معمولاً برای تولید مواد استفاده نمی‌شود، بلکه صرفاً برای مونتاژ آنها و ارسال آنها به مراکز توزیع استفاده می‌شود.

مانند فضای فلکس، مونتاژ نور نیز می تواند برای فضای ذخیره سازی و اداری (مراکز تماس، مراکز داده) استفاده شود.

انبار سرد
انبار سردخانه و انبار سردخانه دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: انباری در یخچال که برای نگهداری مواد غذایی و محصولات فاسد شدنی در نظر گرفته شده است.

آنها اغلب به عنوان مراکز توزیع برای مواد غذایی زنجیره ای استفاده می شوند و به سیستم های HVAC و تنظیمات عایق نیاز دارند که قادر به پشتیبانی و حفظ دمای بین 34 درجه تا 10- درجه هستند.

با افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای تحویل غذا و مواد غذایی تازه تر، انبارهای سرد به طور قابل توجهی از سال 2000 افزایش یافته است.

خدمات تحویل همان روز در شهرهای منتخب اجرا شده است و این روند به این زودی ها از بین نمی رود. طی چندین سال آینده، این سطح از خدمات به موقع باید به سایر مناطق شهری گسترش یابد.

مشابه سایت های تولیدی سنگین، این فضاها به شدت ساخته می شوند و نگهداری مستاجر می تواند بسیار زیاد باشد.

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 68 تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1401 ساعت: 14:31

ساخت سنگین
فضای تولید سنگین اغلب در شدیدترین مناطق صنعتی شهرداری ها به دلیل استفاده از ماشین آلات سنگین، مواد شیمیایی و نیازهای برق ایزوله می شود. جنرال موتورز و دوپونت را به عنوان مستاجر این نوع محصولات صنعتی در نظر بگیرید.

این نوع املاک اغلب متعلق به شرکت‌های ملی بزرگتر یا کاربران مالک محلی هستند، زیرا املاک صنعتی سنگین اغلب برای کاربر فعلی و نیازهای خاص آنها سفارشی می‌شوند.

مستاجرین تمایل دارند این سایت ها را برای مدت طولانی (گاهی چندین دهه) اشغال کنند، زیرا جابجایی چنین عملیات بزرگی بسیار ناخوشایند است، بنابراین اگر فرصتی برای مالکیت یک کارخانه تولیدی سنگین با مستاجری پیدا کنید، قطعاً این کار را انجام خواهد داد. فرصتی برای تحقیق باشد

انبار فلکس

Flex Warehouse، همانطور که از نام آن پیداست، یک محصول صنعتی انعطاف پذیر است که ممکن است به راحتی طیف وسیعی از مصارف را در خود جای دهد. این انبارها معمولاً حداقل بخشی از فضای اداری متصل به انبار دارند و می توانند اندازه های گسترده ای داشته باشند تا برای مادر کوچک و لوله کش پاپ شما با توزیع کنندگان گرانیت منطقه ای و غیره مناسب باشند.

انبارهای فلکس در مناطق روستایی و همچنین مناطق شهری پرجمعیت وجود دارد. در مناطق شهری، این نوع املاک صنعتی اغلب به عنوان "صنعتی پر کردن" شناخته می شود.

Infill industrial یک راه عالی برای سرمایه گذاران CRE است تا پای خود را در املاک و مستغلات صنعتی خیس کنند زیرا این نوع املاک بسیار مورد توجه مستاجرین هستند و می توانند طیف گسترده ای از کاربران را در خود جای دهند.

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 72 تاريخ : سه شنبه 8 آذر 1401 ساعت: 14:29

مشوق های توسعه بازی و اپلیکیشن موبایل
مشوق های توسعه بازی و برنامه های موبایل بودجه بالایی را هم در مرحله توسعه و هم در مرحله بازاریابی به توسعه دهندگان ارائه می دهد.
ترکیه از نظر بازی سازی و توسعه اپلیکیشن موبایل در رتبه بندی جهانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. برنامه‌های اندروید پلی استور، برنامه‌ها و بازی‌های ios و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های موبایل، مقدار زیادی ارز ورودی به ترکیه و همچنین کسب درآمد بالایی را فراهم می‌کنند.
وزارت بازرگانی مشوق هایی را برای توسعه اپلیکیشن موبایل و توسعه بازی و سپس بازاریابی با تبلیغات و روش های دیگر ارائه می دهد.

پشتیبانی از توسعه برنامه های بازی و موبایل
پشتیبانی حقوق کارکنان برای نرم افزار، اپلیکیشن موبایل و بازی های دیجیتال
پشتیبانی 50 درصدی از حقوق ناخالص حداکثر 5 نفر شاغل برای نرم افزارهای زبان خارجی، اپلیکیشن موبایل، توسعه بازی های دیجیتال. هزینه های جستجوی پرسنل مانند لینکدین
حمایت از حقوق کارکنان
مقدار پشتیبانی: 300.000 لیر (سالانه به ازای هر پرسنل، حداکثر 5 نفر)
نرخ پشتیبانی: 50٪ - دوره پشتیبانی: 5 سال

مرکز تست، شبیه ساز، دستگاه های رباتیک صنعتی و پشتیبانی اجاره نرم افزار برای نرم افزار، اپلیکیشن موبایل و بازی های دیجیتال
من. مرکز تست، شبیه ساز و پشتیبانی اجاره دستگاه های رباتیک صنعتی
اجاره برای نرم افزارهای زبان خارجی، اپلیکیشن موبایل، بازی دیجیتال و توسعه پلت فرم کارگزاری دیجیتال.
⦁ مرکز آزمون،
⦁ شبیه ساز
⦁ دستگاه های رباتیک صنعتی
⦁ و وسایل دیگر
هزینه ها با 50٪ پشتیبانی می شود.
مبلغ پشتیبانی: 600.000 لیر (سالانه)
نرخ پشتیبانی: 50%

ii پشتیبانی خرید و اجاره نرم افزار

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 77 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 17:42

ژنراتور اجاره ای

ما به عنوان ژنراتور مکاجن، خدمات اجاره ژنراتور را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهیم. شما می توانید ژنراتور متحرک، ژنراتور بنزینی، دیزل ژنراتور را از شرکت ما اجاره کنید. لطفا برای سوالات و پیشنهادات خود با ما تماس بگیرید.

ژنراتور Mechagen
ژنراتور اجاره ای، آدرس صحیح.
ژنراتورهای اجاره دیزل و گاز طبیعی برای کاربردهای برنامه ریزی شده و اضطراری

از 20 کیلو ولت آمپر تا 2 مگاوات، ما قدرت اجاره ای را داریم که برای انجام کار و روشن نگه داشتن برق شما نیاز دارید. در طول سال‌ها، ما با طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اجاره ژنراتور سفارشی، از جمله ژنراتورهای گاز طبیعی، در خدمت شما بوده‌ایم تا نیازهای خاص صنایع در حال گسترش مشتریان خود را برآورده کنیم.

ما با قدرت زیرساخت لجستیک خود، راه حل هایی را برای همه بازیگران هر صنعت و بخش ساخت و ساز تولید می کنیم.

مدیریت زنجیره تامین کنترل شده، ذخیره مواد خام با برنامه ریزی خوب، شبکه توزیع گسترده... به طور خلاصه، با یک عملیات لجستیکی کاملاً مدیریت شده می توان کارایی را افزایش داد، موثرتر و مولدتر کار کرد و مهمتر از همه هزینه های خود را کاهش داد.

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت: 15:29

چادر صنعتی
این چادرها که به صورت تجاری مورد استفاده قرار می گیرند سیستم های چادری هستند که در عرض چند روز به سرعت برچیده شده و به مکان دیگری منتقل می شوند و با وجود ساخت ساختمان از نظر زمانی و مالی بسیار مقرون به صرفه است. این شریک راه حل شما در کوتاه مدت و بلند مدت است. شما می توانید از آن در بسیاری از زمینه ها استفاده کنید.


مناطق استفاده از چادرهای صنعتی
می توانید از چادر انبار به عنوان چادر انبار، کارگاه، تولید، چادر محل ساخت و ساز، کارخانه، تدارکات، فروشگاه، سرگرمی، چادر آشیانه، چادر خوابگاه، چادر کافه تریا و غیره استفاده کنید.

قیمت چادر صنعتی
قیمت این نوع چادرها با توجه به عرض، طول، سیستم اسکلت و ویژگی های برزنت مورد استفاده متفاوت است.شرکت ما مناسب ترین قیمت ها را برای رفع نیاز مشتری ارائه می دهد.

 

چادر صنعتی، نصب چادر صنعتی، چادر صنعتی استانبول، اجاره چادر صنعتی، چادر انبار، چادر محل ساخت، چادر آب و هوای سرد، چادر قارچ، قیمت چادر حیوانات، برزنت صنعتی

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 75 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 17:52

ثبت طرح های صنعتی

دوره ثبت طرح های صنعتی در کشور ما از چهار فرآیند اصلی تشکیل شده است:

  شکل را بررسی کنید

  ثبت و انتشار در دفتر ثبت طرح صنعتی

  اعتراضات

  گواهینامه حق تقدم چیست؟

اولویت به سادگی به معنای اولویت است. در صورتی که متقاضیان ظرف مدت 6 ماه از تاریخ درخواست برای همان طرح در ترکیه درخواست دهند، بر اساس درخواستی که برای ثبت طرح در کشوری غیر از ترکیه و یا نمایش در نمایشگاه های افتتاح شده انجام داده اند، تاریخ شروع حفاظت در ترکیه از تاریخ درخواست یا نمایشگاه قبلی شروع می شود.


دلایل ثبت طرح های صنعتی

  محافظت در برابر کپی یا تقلید

  سیاست شرکت

  جدایی از شرکت های رقیب

  پرستیژ شرکت

  برای جلوگیری از کپی شدن طرح

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 86 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 17:50

مربی دیدن. Nilgün İNCE در آموزش کارخانه مدل شرکت کرد
مربی دانشکده ما نیلگون اینس در برنامه آموزشی مربی کارخانه نمونه که در آنکارا برگزار شد شرکت کرد. هدف Tübitak آموزش مشاوران تولید ناب برای SMEها در کارخانه‌های مدل آموزشی سازمان‌دهی شده توسط TÜSSIDE و برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) است. در پایان این آموزش ها، 120 شرکت کننده که از بین 2500 کاندید در سراسر ترکیه انتخاب می شوند، می توانند به صورت پاره وقت و تمام وقت در کارخانه های نمونه خدمت کنند.

با ایجاد کارخانه های مدل در هفت شهر ترکیه، هدف آن ارائه آموزش های تولید ناب کاربردی و دیجیتالی سازی به SME ها است. قرار است کارخانه های مدل جدید در آنکارا، قیصری، قونیه، بورسا، مرسین، آدانا و غازیانتپ اضافه شود و بهره وری از امکانات تولیدی موجود کشورمان افزایش یابد. در راستای این هدف، برنامه‌ریزی شده است تا مربیانی با تحلیل‌های موردی و حذف با توجه به صلاحیت‌هایشان از کسانی که می‌خواهند مربی کارخانه‌های نمونه باشند، آموزش داده شود. در این زمینه، در آموزش های مربی که به صورت سه ماژول طراحی شده اند، ماژول اول شامل آموزش های تئوری برگزار شده به صورت آنلاین، ماژول دوم شامل آموزش های مشاور برگزار شده در آنکارا و ماژول سوم شامل آموزش های عملی در کارخانه های نمونه است که در آن شرکت کنندگان تعیین می شوند.

در چارچوب آموزش برگزار شده در آنکارا، شرکت کنندگان آموزش ارائه موثر از گوینده TRT Acar Acartürk، آموزش تاب آوری عاطفی از Şebnem Tezcan و آموزش مدیریت جلسات و زمان را از پروفسور دکتر Ünsal Sığır دریافت کردند. آنها همچنین از کارخانه مدل آنکارا بازدید کردند و اطلاعاتی در مورد عملکرد کارخانه مدل کسب کردند. داوطلبان کارآموزی که از بسیاری از نقاط ترکیه در این آموزش شرکت کردند، این فرصت را داشتند که با تبادل نظر برای مشارکت در پروژه کارخانه نمونه و همچنین آموزش های تئوری و عملی، اطلاعاتی در مورد کارخانه های مدل که یک شکل گیری جدید است به دست آورند.

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 85 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 14:00

اکتاری و آجیل
آ. خرید و فروش عمده و خرده تولید و واردات و صادرات انواع خشکبار
برای صادرات
ب بازرگانی، صادرات و واردات انواع ادویه جات و فرآورده های گیاهی.
بازاریابی را انجام دهید
ج. خرید، فروش، بازاریابی و فروش انواع گیاهان دارویی در داخل و خارج از کشور.
توزیع را انجام دهید
D. انواع دانه ها، قهوه خام، قهوه گرانول، کاکائو و کرم قهوه، هر
برای واردات، صادرات و تجارت چای.
به. بو دادن دانه قهوه در ماشین آلات،
آسیاب و پودر کردن، بسته بندی.
کفش
آ. انواع کفش زنانه، مردانه و بچگانه، چکمه، چکمه، دمپایی و مانند آن
تولید، تولید، خرید، فروش، بازاریابی، واردات و صادرات محصولات،
ایجاد تأسیسات صنعتی و تجاری در داخل و خارج به این منظور.
ب زیره و قالب های پلی اورتان، پی وی سی در ساخت انواع کفش و دمپایی استفاده می شود.
ساخت، خرید، فروش، واردات و صادرات.
ج. تولید و بازاریابی انواع کیف، کیف پول، نمونه کار و کمربند زنانه و مردانه
برای واردات و صادرات.
D. مورد استفاده در انواع زیره کفش، چرم، لاستیک، پلاستیک، لاستیک و کفش
انواع نوار آستری، چسب چرم آستر، لوازم جانبی، سگک، کراوات و غیره. قلعه، بمب،
موادی مانند پاشنه های داخلی، قالب های پاشنه، ساخت، واردات، صادرات، داخلی
تجارت.
فرهنگ های باغ
آ. ایجاد گلخانه، پیاز، گل و انواع گیاهان زینتی در این گلخانه ها
بالا بردن
ب برای تولید نهال، نهال، بذر، خوراک و مواد افزودنی.
ج. خرید و فروش زمین.
D. انجام مطالعات محوطه سازی مرتبط با طراحی باغ در داخل و خارج از کشور،
آن را ساخته اند. خرید، فروش، واردات و صادرات مواد مورد استفاده در این زمینه.
انجام و تهیه پروژه ها در محدوده مقررات، تهیه آنها، انجام مطالعات،
برای ارائه خدمات مشاوره ای

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 73 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 19:44

دانشگاه بازرگانی استانبول، دانشکده معماری و طراحی، گروه طراحی صنعتی برنامه کارشناسی با هدف تربیت طراحان برجسته، حرفه ای، فعال و خلاق در سطوح ملی و بین المللی است که می توانند یکپارچه شوند، از فناوری های هوشمند استفاده کنند، و راه حل های اقتصادی تولید کنند. این برنامه به فارغ التحصیلان آینده اولویت می دهد که بتوانند برای کمک به زندگی انسان طراحی کنند، نیازهای مردم و جامعه را به طور دقیق تجزیه و تحلیل کنند، در مورد محیط زیست آگاه باشند، پیشرفت های جدید حرفه ای و فناوری را دنبال کنند، حس زیبایی شناسی را توسعه دهند و دانش بسازند. هدف این دپارتمان ارائه دانش و مهارت در زمینه فناوری، تولید، مدیریت، بازاریابی و سازماندهی علاوه بر آموزش حرفه ای است. دپارتمان طراحی صنعتی ما دارای ویژگی های آموزشی مبتنی بر عمل آکادمیک است. یکی از اهداف ما استفاده از انگیزه های درونی و بیرونی برای تبدیل تمامی دانش و مهارت های کسب شده توسط دانش آموزان به عمل در زمینه های مناسب است. برنامه آموزشی که توسط اتاق بازرگانی استانبول پشتیبانی می‌شود، می‌تواند با شرایط متغیر جهان سازگار شود و رویکرد آموزشی را به نمایش بگذارد که با فناوری‌ها و مفاهیم در حال توسعه سازگار است. در دپارتمان ما دروس اجباری و انتخابی که به صورت تئوری و عملی انجام می شود و دروس پروژه محور مطابق با الزامات عصر و فناوری های جدید ارائه می شود. این امکان برای دانشجویان وجود دارد که بتوانند آموزش خود را با دانش و مهارت هایی که در دوره های کارآموزی کارخانه و اداری کسب کرده اند پیوند دهند و درک کامل تری از حرفه خود پیدا کنند.

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 68 تاريخ : شنبه 5 آذر 1401 ساعت: 13:12

رویدادهای فیوژن اعضای باشگاه

باشگاه مهندسی صنعتی Alkü (Alkü EMK) در نظر دارد هر ساله با تقویت روابط بین اعضای خود از طریق رویدادهای ملاقات و جلسات اجتماعی، رویدادهای سازنده تری برگزار کند. اعضای ما در این فعالیت ها که در محیطی دوستانه خارج از دانشگاه برگزار می شود، فرصت آشنایی با یکدیگر را دارند.

هر ساله در آغاز ترم تحصیلی، رویداد آشنایی برگزار می شود. با این رویداد دانشجویانی که به تازگی دانشگاه ما را راه اندازی کرده اند در جریان فعالیت های باشگاه قرار می گیرند، ماموریت و چشم انداز باشگاه ما توضیح داده می شود و فعالیت های برنامه ریزی شده ذکر می شود. علاوه بر این، به سؤالات دانشجویانی که به تازگی بخش ما را شروع کرده اند در مورد زندگی دانشگاهی، دوره ها و تکالیف پاسخ داده می شود.

علاوه بر رویداد آشنایی، جلسات اجتماعی شدن در طول ترم برای اعضای ما برگزار می شود تا دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارند. در این جلسات تجربیات مربوط به دوره کارآموزی به اشتراک گذاشته می شود و در مورد دوره ها و برنامه های آتی صحبت می شود.

لینک صفحه اینستاگرام باشگاه برای اشتراک گذاری رویدادهای باشگاه:

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 68 تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1401 ساعت: 16:52

توضیحات محصول
کارگاه سازه فولادی ساختمان صنعتی چین پیش ساخته سازه فولادی سالن با طراحی رایگان در موزامبیک

Gnee Steel کارگاه سازه های فولادی را در موزامبیک طراحی، ساخت و تحویل داد. کارگاه سازه های فولادی مورد استفاده برای تولید آب معدنی در ماپوتو، پایتخت موزامبیک. زبان رسمی جمهوری موزامبیک با جمعیتی حدود 30 میلیون نفر، واقع شده است. در جنوب شرقی آفریقا این کشور پرتغالی است.منابع معدنی محلی فراوان است و سرمایه گذاری خارجی زیادی را جذب می کند.

کارگاه سازه های فولادی ساختمان صنعتی چین سازه های فولادی سالن پیش ساخته در موزامبیک با طراحی رایگان

شرح پروژه

مالک این ساختمان کارخانه سازه های فولادی یک شرکت پرتغالی است که در موزامبیک سرمایه گذاری کرده و کارخانه ای ساخته است.

اندازه کارگاه سازه های فولادی در موزامبیک به شرح زیر است:

طول: 50 متر، عرض: 50 متر، ارتفاع پیشرو 6.5 متر و ارتفاع دیوار 2 متر.

عرض کارگاه 50 متر است برای صرفه جویی در اسکلت فلزی یک ستون وسط اضافه کردیم بنابراین دو دهانه و هر دهانه 25 متر عرض دارد.

کارگاه سازه های فولادی در موزامبیک توسط شرکت ما طراحی و ساخته شده است و مالک آن کارگران محلی را استخدام می کند تا طبق نقشه های نصب ارائه شده توسط ما آن را بسازند.

ما از هر قطعه فولادی یک عدد به بازار عرضه می کنیم که با تعداد نقشه نصب مطابقت دارد تا کارگران بتوانند برای ساخت به نقشه نصب مراجعه کنند.

کارگاه سازه های فولادی ساختمان صنعتی چین سازه های فولادی سالن پیش ساخته در موزامبیک با طراحی رایگان

اجزای کارگاه سازه های فولادی در موزامبیک:

فونداسیون: از پیچ و مهره های لنگر تعبیه شده استفاده می کند.

فونداسیون اتصال لولایی است، ستون هایی که از طریق پیچ های لنگر به فونداسیون متصل می شوند.

ستون فولادی، تیر سقف: فولاد H شکل جوش داده شده Q345B،

تیر اتصال: لوله گرد جوش داده شده

پشتیبانی: فولاد میله ای.

پرلین سقف: فولاد Z شکل

روکش دیواری: استیل C شکل

پانل سقفی و دیواری: ساندویچ پانل 75 میلی متری EPS.

ترتیب نصب کارگاه سازه های فولادی:

پایه سازه فولادی را بسازید و انکر بولت ها را تعبیه کنید.

بین ستون ها و ستون های فولادی تکیه گاه قرار دهید.

ستون فولادی پیچ های لنگر تعبیه شده را به یکدیگر متصل می کند.تکیه ستون یک میله فولادی است که می تواند ستون های فولادی را تثبیت کند.

رافت ها و تکیه گاه های سقف افقی را نصب کنید ستون فولادی و تیر سقف توسط پیچ و مهره های با استحکام بالا بدون جوشکاری در محل به هم متصل می شوند.

پس از نصب ستون ها و تیرهای فولادی، روکش های سقف و تیر دیوار و در نهایت سازه محفظه به اضافه پنجره، درب نصب کنید.

سازه فولادی در مقابل سازه بتنی

در حال حاضر ساختمان های کارگاهی بیشتر و بیشتر از ساختمان های اسکلت فلزی استفاده می کنند.

1. ساختمان اسکلت فلزی سازه ای خشک است و نیازی به مصرف آب زیاد ندارد و می تواند در مصرف منابع آب صرفه جویی کند و برای آفریقای خشک و دارای تنش آبی صرفه جویی کند.

2. سازه فولادی سبک و مقدار خاک برداشت شده از پی کم است که می تواند موجب صرفه جویی در منابع زمین شود همچنین هزینه پی در مقایسه با ساخت و ساز عمرانی پایین است.

3. نصب ساده است پیچ و مهره ها اکثر اجزای فولادی را به هم متصل می کنند و فقط تعدادی از آنها باید در جای خود جوش داده شوند.

4. عمر طولانی سازه های بتنی 50 سال دیگر زباله های ساختمانی خواهند بود، در حالی که سازه های فولادی پس از 50 سال هنوز مورد استفاده قرار می گیرند.

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 55 تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1401 ساعت: 16:29

بسیاری از مردم این باور اشتباه را دارند که تفاوت بین یک مرکز لجستیک و یک انبار صنعتی حداقل است و هر دو اصطلاح به جای یکدیگر و معادل هم استفاده می شوند، به این معنی که آنها مترادف هستند.

[toc]

این باور احتمالاً از این واقعیت ناشی می شود که هر دو مجتمع به ذخیره سازی محصولات و مواد اختصاص داده شده اند، اما واقعیت این است که انبارهای صنعتی کارکردهای متفاوتی از ذخیره سازی را انجام می دهند.

مرکز لجستیک چیست؟
مرکز لجستیک مجموعه ای از سازه ها است که به توزیع محصولات و مواد تولید شده توسط فعالیت های صنعتی اختصاص دارد. بنابراین به عنوان نقطه شروع و پایان انبار و تولید عمل می کنند.

یک مرکز لجستیک از 3 حوزه اصلی تشکیل شده است:

منطقه دریافت و تخلیه.
فضای ذخیره سازی.
پلت فرم بارگیری و توزیع
هدف اصلی مراکز لجستیک کاهش هزینه های حمل و نقل با اصلاح انحرافات و خطاها در طول انتقال زمانی بین تولید و مصرف است. بنابراین مکان آن باید استراتژیک باشد.

ویژگی های مرکز لجستیک
مجموعه ای از ساختمان های اختصاص یافته به توزیع تولیدات صنعتی.
آنها تأسیساتی هستند که با تجهیزات لازم برای نگهداری مواد مجهز و مستقر شده اند.
این یک پیوند بین صنعت و مصرف کنندگان است.
با کاهش هزینه های صنعت، کارایی توزیع را افزایش می دهد.
موقعیت آن نیز بسته به منطقه، جمعیت، زیرساخت جاده و سایر عوامل مهم است.

 

amlaksanaati...
ما را در سایت amlaksanaati دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faeghe amlaksanaati بازدید : 65 تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1401 ساعت: 14:37